Ile wart jest Twój biznes? Problemy z wyceną firm…

Ile wart jest Twój biznes? Problemy z wyceną firm…

 

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile tak naprawdę warty jest Twój biznes?

 

Wycena wartości przedsiębiorstwa zdecydowanie nie jest prostym zagadnieniem… To bardzo specyficzna transakcja. 

 

Tylko nieliczne osoby zajmują się tym na co dzień. Większość ma w tym niewielkie albo wręcz ZEROWE doświadczenie. 

 

Jeżeli rozważasz sprzedaż swojej firmy albo po prostu chcesz poznać jej wartość, to istnieje kilka kluczowych czynników, które należy wziąć pod uwagę.

 

Ireneusz Wydrzyński (ekspert Growth) wyjaśnił słuchaczom, w jaki sposób mogą wycenić oraz budować wartość swoich przedsiębiorstw. 

 

Wszystkie niezbędne informacje znalazły się w wykładzie pod tytułem: „Ile wart jest Twój biznes?”.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? 

Koniecznie obejrzyj poniższe wideo:

Ile wart jest Twój biznes – wykład Ireneusza Wydrzyńskiego, eksperta Growth.

 

 

Autor wpisu Paweł Kwiatkowski

Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w realizacji autorskich projektów biznesowych. Nieprzerwanie pracuje nad tworzeniem nowych rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami organizacji.

Poszukuje wartości stanowiących przewagę konkurencyjną w biznesie. Testuje i tworzy nowe produkty oraz środowiska przedsiębiorcze oparte na działaniach integracyjnych.

Właściciel marki Orde oraz Anioł biznesu. Czuje się częścią rosnącej zmiany w świecie startupów. Od kilku lat realizuje się jako mentor dla startupów i doradza strategicznie przedsiębiorcom. Zainwestował w marki, które rozwijają się dzięki jego wsparciu. Pomógł: Austerii, PurleyShow, Neeko oraz VCS.

Jest otwarty na wszelkie wyzwania, twierdzi, że nowe cele dają mu energię do działania i siłę tworzenia.

Absolwent Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, kierunek zarządzanie; specjalność MBA. Laureat I nagrody w XIV edycji Konkursu na najlepsze  prace dyplomowe w kategorii Magister. Beneficjent stypendium naukowego Rektora, dwukrotnie wpisany do Złotej Księgi Absolwentów ZPSB.

Pasjonat dzieł sztuki. Jak sam mówi: jest to dla niego główne źródło inspiracji do tworzenia – również w świecie biznesu. Interesuje się psychologią oraz pogłębianiem samoświadomości.