Zapach to korzyści – aromamarketing w Orde

Klienci pozostają dłużej w pomieszczeniu, w którym unosi się przyjemny zapach. Marketing zapachowy jest elementem marketingu sensorycznego, który zajmuje się aromatyzowaniem miejsc, takich jak biura, budynki użyteczności publicznej, galerie handlowe, kluby fitness, gabinety stomatologiczne, kliniki, salony kosmetyczne, banki, hotele czy restauracje.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Premium Scenting (w Polsce Aroma Corp) spółki Rentokil Initial wynika, że 84% badanych chętniej kupuje i jest skłonnych wydać nawet 15% więcej pieniędzy niż planują, a aż 90% objętych badaniem przyznaje, że nieprzyjemny zapach skłania ich do skrócenia lub całkowitej rezygnacji z wizyty w sklepie czy hotelu.
Jak się okazuje, zapach ma ogromne znaczenie i wpływa na perswazję – większość z nas kieruje się w swoich decyzjach zakupowych emocjami, które w przypadku przyjemnych wrażeń zapachowych, mają znaczenie. Przewaga aromamarketingu polega na tworzeniu przyjemnej atmosfery oraz zwiększeniu komfortu i jakości wykonywanej pracy. Dzięki idealnemu dopasowaniu kompozycji zapachowych, aromamarketing wspomaga budowanie wizerunku, zwiększa prestiż firmy oraz satysfakcję klienta z kontaktu z marką.

Korzyści z posiadania aromatyzera w firmie:

Świeżość – redukuje nieprzyjemne zapachy i poprawia jakość powietrza.
Miła atmosfera – generuje szereg pozytywnych zachowań oraz zmniejsza poziom stresu.
Większa sprzedaż – podkreśla walory produktu, wydłuża czas przebywania klientów i gości oraz zwiększa efektywność pracowników.
Renoma – zwiększa zainteresowanie miejscem oraz marką; produkty i usługi świadczone w aromatyzowanym miejscu są postrzegane jako bardziej ekskluzywne.
Stali klienci – większa lojalność i powracanie klientów, dzięki wpływaniu na ich emocje; klienci chętniej kupują ten sam produkt, gdy zapach kojarzy się im z czymś miłym.

I ma to SENSamist!

Aby Twoja firma budziła wyłącznie pozytywne skojarzenia, warto znaleźć produkt odpowiednio dopasowany do danego miejsca, w zależności od jego potrzeb i charakterystyki.
W naszej ofercie posiadamy aromatyzery SensaMist™ tworzące pachnącą aurę w miejscach o dużej powierzchni. Wykorzystują one zaawansowaną technologię rozpylania, aby uwolnić delikatną mgiełkę zapachową. W przeciwieństwie do cięższych kropelek aerozolu, które spadają w ciągu kilku minut, cząsteczki SensaMist™ są znacznie mniejsze i lżejsze, pozostając w powietrzu przez wiele godzin.

Zapraszamy do kontaktu — pomożemy Ci dobrać odpowiedni produkt dla Twojej firmy!

Więcej informacji znajdziesz na stronie orde.pl/aromatyzer

Autor wpisu Paweł Kwiatkowski

Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w realizacji autorskich projektów biznesowych. Nieprzerwanie pracuje nad tworzeniem nowych rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami organizacji.

Poszukuje wartości stanowiących przewagę konkurencyjną w biznesie. Testuje i tworzy nowe produkty oraz środowiska przedsiębiorcze oparte na działaniach integracyjnych.

Właściciel marki Orde oraz Anioł biznesu. Czuje się częścią rosnącej zmiany w świecie startupów. Od kilku lat realizuje się jako mentor dla startupów i doradza strategicznie przedsiębiorcom. Zainwestował w marki, które rozwijają się dzięki jego wsparciu. Pomógł: Austerii, PurleyShow, Neeko oraz VCS.

Jest otwarty na wszelkie wyzwania, twierdzi, że nowe cele dają mu energię do działania i siłę tworzenia.

Absolwent Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, kierunek zarządzanie; specjalność MBA. Laureat I nagrody w XIV edycji Konkursu na najlepsze  prace dyplomowe w kategorii Magister. Beneficjent stypendium naukowego Rektora, dwukrotnie wpisany do Złotej Księgi Absolwentów ZPSB.

Pasjonat dzieł sztuki. Jak sam mówi: jest to dla niego główne źródło inspiracji do tworzenia – również w świecie biznesu. Interesuje się psychologią oraz pogłębianiem samoświadomości.