Sensamist w recepcji

Wybierając aromatyzer do recepcji, należy zwrócić szczególną uwagę na jego wydajność, wielkość powierzchni, w której ma się on znaleźć, pojemność zbiornika i poziom hałasu urządzenia. Nie należy również zapominać o rodzaju zapachu – w końcu to on odgrywa pierwszoplanową rolę, oddziałując na osoby goszczące w biurach, hotelach, gabinetach, a także placówkach prywatnych i państwowych. Firma Sensamist oferuje aromatyzery, które zmienią jakość powietrza, odpowiednio je nawilżając i nadając mu zachwycający zapach, co się przekłada na panujący we wnętrzu klimat. Przedstawiamy trzy linie zapachowe dedykowane recepcjom:

  • Desire – intensywny i orientalny zapach, a przy tym trwały, nienużący i nadający wnętrzom charakteru. Drzewne nuty nadają zapachowi głębi, są ciepłe, bogate w aromat i trwałe, a jednocześnie podkreślają spokój i działają relaksująco. Intensywność zapachu wynosi 4/5, a zawartość butelki to 1000 ml. W jego skład wchodzą również między innymi lawenda i bursztyn, które odpowiadają za poprawę nastroju, oddziałując na zmysły, jednocześnie dodając lekkości i subtelności.
  • Hypnotise – jak sama nazwa mówi, ten zapach hipnotyzuje. Słodkie nuty, takie jak użyta wanilia, jaśmin i róża mają ciepły, zmysłowy, a jednocześnie delikatny ton, który wręcz otula i odpręża. Dopełnienie zapachu tuberozą, heliotropem i migdałem czyni go niezwykle wyrafinowanym i intrygującym. Intensywność tego kwiatowo-orientalnego aromatu wynosi 3/5, a zawartość butelki to 1000 ml. 
  • Sophistication – zapach zawiera jaśmin i kwiat patchouli, które nadają zmysłowości, ciepła i \odprężenia, a bursztyn czy nuty drzewne zapewniają głębię, wyrazistość i spokój. Wszystko to dopełniają rześkie zapachy – orzeźwiające owoce pomarańczy i grapefruita oraz oceanicznych tonów. Intensywność zapachu wynosi 3/5, a zawartość butelki to 1000 ml.

Buduj wrażenia swoich klientów i otaczaj się wszystkim, co może mieć na nich dobry wpływ – w tym przyjemnymi zapachami! Pierwszego wrażenia nie da się powtórzyć – zadbaj więc o to, aby osoby, które odwiedzają Twoją przestrzeń upajały się pięknym zapachem i budowały w ten sposób pozytywne skojarzenia. Szukając idealnego zapachu do recepcji, wybieraj delikatne, słodkie, kwiatowe lub drzewne nuty, a nowi klienci z pewnością zostaną na dłużej.

 

Autor wpisu Paweł Kwiatkowski

Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w realizacji autorskich projektów biznesowych. Nieprzerwanie pracuje nad tworzeniem nowych rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami organizacji.

Poszukuje wartości stanowiących przewagę konkurencyjną w biznesie. Testuje i tworzy nowe produkty oraz środowiska przedsiębiorcze oparte na działaniach integracyjnych.

Właściciel marki Orde oraz Anioł biznesu. Czuje się częścią rosnącej zmiany w świecie startupów. Od kilku lat realizuje się jako mentor dla startupów i doradza strategicznie przedsiębiorcom. Zainwestował w marki, które rozwijają się dzięki jego wsparciu. Pomógł: Austerii, PurleyShow, Neeko oraz VCS.

Jest otwarty na wszelkie wyzwania, twierdzi, że nowe cele dają mu energię do działania i siłę tworzenia.

Absolwent Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, kierunek zarządzanie; specjalność MBA. Laureat I nagrody w XIV edycji Konkursu na najlepsze  prace dyplomowe w kategorii Magister. Beneficjent stypendium naukowego Rektora, dwukrotnie wpisany do Złotej Księgi Absolwentów ZPSB.

Pasjonat dzieł sztuki. Jak sam mówi: jest to dla niego główne źródło inspiracji do tworzenia – również w świecie biznesu. Interesuje się psychologią oraz pogłębianiem samoświadomości.