Sensamist w recepcji

Wybierając aromatyzer do recepcji, należy zwrócić szczególną uwagę na jego wydajność, wielkość powierzchni, w której ma się on znaleźć, pojemność zbiornika i poziom hałasu urządzenia. Nie należy również zapominać o rodzaju zapachu – w końcu to on odgrywa pierwszoplanową rolę, oddziałując na osoby goszczące w biurach, hotelach, gabinetach, a także placówkach prywatnych i państwowych. Firma Sensamist oferuje aromatyzery, które zmienią jakość powietrza, odpowiednio je nawilżając i nadając mu zachwycający zapach, co się przekłada na panujący we wnętrzu klimat. Przedstawiamy trzy linie zapachowe dedykowane recepcjom:

  • Desire – intensywny i orientalny zapach, a przy tym trwały, nienużący i nadający wnętrzom charakteru. Drzewne nuty nadają zapachowi głębi, są ciepłe, bogate w aromat i trwałe, a jednocześnie podkreślają spokój i działają relaksująco. Intensywność zapachu wynosi 4/5, a zawartość butelki to 1000 ml. W jego skład wchodzą również między innymi lawenda i bursztyn, które odpowiadają za poprawę nastroju, oddziałując na zmysły, jednocześnie dodając lekkości i subtelności.
  • Hypnotise – jak sama nazwa mówi, ten zapach hipnotyzuje. Słodkie nuty, takie jak użyta wanilia, jaśmin i róża mają ciepły, zmysłowy, a jednocześnie delikatny ton, który wręcz otula i odpręża. Dopełnienie zapachu tuberozą, heliotropem i migdałem czyni go niezwykle wyrafinowanym i intrygującym. Intensywność tego kwiatowo-orientalnego aromatu wynosi 3/5, a zawartość butelki to 1000 ml. 
  • Sophistication – zapach zawiera jaśmin i kwiat patchouli, które nadają zmysłowości, ciepła i \odprężenia, a bursztyn czy nuty drzewne zapewniają głębię, wyrazistość i spokój. Wszystko to dopełniają rześkie zapachy – orzeźwiające owoce pomarańczy i grapefruita oraz oceanicznych tonów. Intensywność zapachu wynosi 3/5, a zawartość butelki to 1000 ml.

Buduj wrażenia swoich klientów i otaczaj się wszystkim, co może mieć na nich dobry wpływ – w tym przyjemnymi zapachami! Pierwszego wrażenia nie da się powtórzyć – zadbaj więc o to, aby osoby, które odwiedzają Twoją przestrzeń upajały się pięknym zapachem i budowały w ten sposób pozytywne skojarzenia. Szukając idealnego zapachu do recepcji, wybieraj delikatne, słodkie, kwiatowe lub drzewne nuty, a nowi klienci z pewnością zostaną na dłużej.

 

Paweł Kwiatkowski

Autor wpisu Paweł Kwiatkowski

Przedsiębiorca z doświadczeniem w branży utrzymania czystości. Nieprzerwanie poszukuje nowych rozwiązań, testuje i tworzy grupy produktowe dla profesjonalnego utrzymania czystości. Właściciel marki Orde.