AGD Prestige, czyli jak stworzyć kuchnię, w której wyczarowuje się potrawy
Wywiad Pawła Kwiatkowskiego z właścicielami Showroom AGD Prestige – Jackiem Warelis i Radosławem Żurawskim
Paweł Kwiatkowski: Dzień dobry. Bardzo się cieszę na nasze spotkanie. W tym wywiadzie chciałbym przybliżyć naszym czytelnikom ideę AGD Prestige.
Jacek Warelis, Radosław Żurawski: Dzień dobry Panie Pawle. Dziękujemy za zaproszenie do rozmowy. Chętnie opowiemy o naszym salonie.
P.K.: A zatem, czym jest Showroom AGD Prestige?
J.W., R.Ż.: W gruncie rzeczy jest to nowoczesny salon z unikatową ekspozycją sprzętu AGD od najlepszych producentów z całego Świata. Salon wystartował we wrześniu 2021 i od tego czasu prężnie się rozwija.
P.K.: Skąd wziął się pomysł na taką formułę salonu AGD?
J.W., R.Ż.: Pomysł stworzenia multibrandowego salonu z wyszukanym sprzętem AGD został podpatrzony z Włoch. W Polsce nie ma tego typu salonów – są wyłącznie te jednobrandowe, prezentujące sprzęt jednej marki. Nam zależało na tym, aby stworzyć takie miejsce, w którym klient będzie mógł kupić najlepszy sprzęt topowych marek oraz będzie miał swobodny dostęp do tych produktów, których nie można znaleźć w marketach.
P.K.: Jaki cel przyświecał Wam przy zakładaniu oraz prowadzeniu Showroom AGD Prestige?
J.W., R.Ż.: Od samego początku naszej działalności na pierwszym miejscu stawiamy klienta oraz jego potrzeby i marzenia. Jeśli choć przez chwilę zastanowimy się, czym jest kuchnia, szybko okaże się, że jest ona sercem domu. To tu przygotowujemy smaczne i zdrowe posiłki dla całej rodziny. W dzisiejszych czasach kuchnia jest wręcz połączona z salonem. A to właśnie w salonie toczy się nasze codzienne życie…. To tu najczęściej spotykamy się przy wspólnym stole.
Proszę zauważyć, że obecnie często jest tak, że jedynym momentem, kiedy możemy ze sobą porozmawiać, są wspólne posiłki, a miejscem, gdzie rodzina spotyka się w komplecie, jest właśnie kuchnia. W tym kontekście kuchnia powinna być funkcjonalna oraz estetyczna.
Dlatego naszym celem jest pomóc klientom w urządzeniu takiej kuchni, w której przygotowanie posiłków będzie szybkie i wygodne, a przebywanie w niej miło spędzonym czasem.
P.K.: W jaki sposób ten cel jest osiągany?
J.W., R.Ż.: Nie jest tajemnicą, że funkcjonalność kuchni w dużej mierze zależy od zainstalowanych w niej urządzeń AGD. To dlatego w ofercie ekspozycyjnej AGD Prestige dostępne są m.in. piekarniki, płyty kuchenne, okapy, baterie kuchenne, chłodziarki, zamrażarki, zmywarki i kuchenki mikrofalowe. Aby móc proponować naszym klientom urządzenia najwyższej klasy, które charakteryzują się solidnością wykonania, doskonałym designem i niezawodnością, współpracujemy z topowymi markami, takimi jak: Falmec, Miele, Liebherr, Kuppersbusch, Smeg, Siemens, Bosch, Samsung, AEG, Electrolux, Whirpool, Elica, Jura, Franke, Blanco, Deante, Avintage, Vilpe, Amica. Chciałabym zaznaczyć, że nasza ekspozycja jako jedyna w Polsce prezentuje tak szeroki wachlarz topowych marek.
Zależy nam na tym, aby klienci faktycznie kupili taki sprzęt, jaki chcą i jakiego potrzebują, dlatego stawiamy na dialog. U nas nie tylko rozmawiamy o sprzętach, w rozmowach skupiamy się głównie na kliencie – jego potrzebach, marzeniach, ale też budżecie. Po rozmowie z naszymi doradcami klient wie, że jest w rękach specjalistów, a my możemy precyzyjnie dobrać ofertę.
Stawiamy również na odpowiedni przekaz reklamowy. Doskonałym przykładem jest nasza współpraca z Piotrem Kupichą z zespołu Feel oraz akcja “No pokaż na co cię stać”, w ramach której odbył się u nas koncert oraz zostały wyemitowane reklamy radiowe.
P.K.: Zatem, co wyróżnia salon AGD Prestige?
J.W., R.Ż.: Tak jak już wspomnieliśmy, AGD Prestige to jedyne takie miejsce w Polsce, gdzie ekspozycja obejmuje topowe modele większości znanych marek. Jednak to nie wszystko. Dla nas najważniejsze są relacje, dlatego nasi konsultanci, którzy są prawdziwymi fanami i znawcami sprzętu AGD oraz trendów panujących w tej branży, potrafią świetnie doradzić klientowi.
Chcemy dowiedzieć się jak najwięcej o ich potrzebach, oczekiwaniach, a nawet marzeniach. Wbrew pozorom wybór sprzętu AGD nie jest taki oczywisty. Ważny jest nie tylko design, ale również jego funkcjonalność oraz to, w jaki sposób klient będzie z niego korzystał. Co jest dla klienta najważniejsze? Doskonale wiemy, że klientom zależy na tym, aby zakupione sprzęty komponowały się z meblami, które klient już ma lub je zamówił, dlatego nasi specjaliści potrafią doradzić również i w tym aspekcie.
P.K.: Organizujecie również spotkania tematyczne. One są Waszym wyróżnikiem. Możecie naszym czytelnikom opowiedzieć nieco więcej o tych spotkaniach?
J.W., R.Ż.: Cieszymy się, że poruszył Pan ten temat. Faktycznie AGD Prestige jest miejscem, w którym klienci nie tylko kupią dobrany do swoich potrzeb sprzęt kuchenny, ale również mogą zobaczyć, co można na nich wyczarować. W tym celu Showroom co jakiś czas organizuje specjalne eventy np. dla projektantów, gdzie w trakcie prezentacji sprzętu na zaaranżowanych wyspach kuchennych, które są stałą ekspozycją showroomu, można zobaczyć, jak mistrzowie kuchni korzystają z tego asortymentu w praktyce.
P.K.: Wiem, że na tego typu eventy zapraszacie gwiazdy. Kto u Was gościł do tej pory?
J.W., R.Ż.: W Showroomie gościliśmy Michała Wiśniewskiego, Zespół Feel, Krzysztofa Mirucia, Alinę Badora. Na co dzień współpracujemy ze znanym i lubianym dziennikarzem Robertem Bochenko oraz promotorem zdrowego stylu życia Andrzejem Kamionka.
P.K.: Czy w ramach tych spotkań zapraszacie również do współpracy partnerów?
J.W., R.Ż.: Tak. Zazwyczaj są to przedstawiciele marek naszych dostawców. Takie spotkanie to świetny moment, aby zainspirować oraz “na miękko” przedstawić ofertę – sprzęt z najnowszej kolekcji.
P.K.: Z jaką częstotliwością organizowane są te wydarzenia?
J.W., R.Ż.: W tym momencie średnio raz na kwartał. Być może w przyszłości będzie to częściej.
P.K.: Jak na to wydarzenie reagują klienci?
J.W., R.Ż.: Bardzo dobrze. Osobami, które szczególnie cenią sobie te spotkania, są projektanci wnętrz, ponieważ na takim spotkaniu nie tylko uczą się o nowościach, ale również dowiadują się, w jaki sposób pomóc klientowi dobierać sprzęt AGD w kontekście jego potrzeb gotowania.
P.K.: Dziękuję za rozmowę i życzę samych sukcesów.